Przejdź do treści głównej

Zwroty i reklamacje

W Modeo.pl zależy nam na Twojej satysfakcji z zakupów

1
Skontaktuj się
Zadzwoń lub napisz do nas opisując sytuację
2
Otrzymaj instrukcje
Poinformujemy Cię o dalszych krokach
3
Wyślij produkt
Odeślij towar zgodnie z otrzymanymi instrukcjami
4
Otrzymaj zwrot
Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni

Polityka zwrotów

  • Oferujemy możliwość zwrotu produktów w terminie do 30 dni od daty zakupu.
  • Zwrócony towar musi być nieużywany, w oryginalnym opakowaniu i posiadać wszystkie metki.
  • Szczegółowe informacje dotyczące zwrotów oraz wyjątków znajdziesz w naszym Regulaminie.

Produkty nieobjęte zwrotem

  • Zwrotowi NIE podlegają produkty personalizowane – wykonane według Twojego projektu (nadruki, hafty).
  • Zwrotowi NIE podlegają produkty z działu PROMO – wykonane na indywidualne zamówienie.
  • Zwrotowi NIE podlegają produkty ze względów higienicznych (np. bielizna, skarpety).

Reklamacje

  • Jeśli otrzymany produkt jest uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem, przysługuje Ci prawo do reklamacji.
  • Reklamacje rozpatrujemy w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia.
  • W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, produkt zostanie wymieniony na wolny od wad lub zwrócimy pieniądze.

Jak dokonać zwrotu lub zgłosić reklamację?

  • Skontaktuj się z nami telefonicznie, mailowo lub poprzez formularz kontaktowy.
  • Opisz powód zwrotu lub reklamacji oraz podaj numer zamówienia.
  • Nasz zespół pomoże Ci w całym procesie i poinformuje o dalszych krokach.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

Nasz zespół obsługi klienta jest do Twojej dyspozycji i chętnie odpowie na wszystkie pytania dotyczące zwrotów i reklamacji.

poniedziałek-piątek, 8:00-16:00